Prekių grąžinimo ir garantinio aptarnavimo sąlygos:
1 Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje. Prekės grąžinamos pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes Pirkėjas turi būtinai susisiekti su Pardavėju per 7 dienas nurodytu el paštu (info@manopatalyne.lt)
2 Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
3. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais). Kokybiškos, specialiai pagal pirkėjo užsakymą pagamintos, prekės grąžinti negalima.
4. Pirkėjas turi teisę nutraukti pardavimo sutartį jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui nepatinka įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti) dėl to, kad šiam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas).
5. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas privalo kreiptis pirmiausia nurodytais kontaktais ir tik gavęs informaciją iš vadybininko išsiųsti prekes pardavėjo nurodytu adresu arba nunešti prekes į nurodytą buveinę. Jeigu laikomasi visų šiose taisyklėse išvardytų punktų ir individualių susitarimų, pardavėjas per 14 d. grąžina pinigus už prekes į pirkėjo nurodytą sąskaitą, arba pakeičia prekę kita, ne žemesnės vertės preke. Jeigu nebuvo laikomasi visų aptartų su grąžinimu susijusių sąlygų, pardavėjas pinigų už prekes negrąžina.
6. Įsigiję netinkamos kokybės prekę, dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės, Jūs privalote nedelsiant, ne vėliau nei per 7 dienas, informuoti pardavėją, bei galite grąžinti prekę per 14 dienų, atgauti sumokėtus pinigus, аrba pakeisti prekę nauja, ne žemesnės vertės preke. Siuntimo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu prekė yra netinkamos kokybės. Jeigu atsisakoma pirkimo - pardavimo sutarties dėl kitų priežasčių (netinka spalva, komplektiškumas, forma ar dydis) visas, su pristatymu į mūsų ofisą susijusias, išlaidas padengia pirkėjas. Virtualioje parduotuvėje Manopatalyne.lt prie kiekvienos prekės yra detalus aprašymas, tad prieš įsigydami prekę rekomenduojame susipažinti su pateikiama informacija. Įsigijus prekę tiesiai iš rankų rekomenduojame ją patikrinti ir apžiūrėti.
Visais kitais, su aptarnavimu ar garantija susijusiais, klausimais prašome konsultuotis telefonu +370 684 672 97 arba elektroniniu paštu info@manopatalyne.lt
Siekiame kompromiso, bei abipusiai naudingo bendradarbiavimo, gerbiame įstatymą, tačiau nepamirštame ir žmogiškojo faktoriaus! Kreipkitės drąsiai, būtinai surasime sprendimą!